Ali veste, da s sponzoriranimi objavami zapravljate denar?

2016-11-02T15:19:26+00:00 02/11/2016|

 

Napišete besedilo, izberete sliko in objavite. Potem pa mimogrede kliknete še ”sponzoriraj objavo”, ker vas Facebook vabi, da mu plačate za to da vaša objava doseže čim več potencialnih kupcev. Pa ste se kdaj vprašali, koliko prodaje je točno iz tega oglasa tudi dejansko prišlo?

In tudi če ste se, kje pa ste to potem videli?

file

SPONZORIRANE OBJAVE SO ZBIRANJE VŠEČKOV, NE PA POVEČANJE PRODAJE

Dandanes že vsakdo sponzorira objave na časovnici ali drugače povedano – zbira všečke. Vsak, ki se na oglaševanje na Facebooku spozna, pa vam bo to skoraj zagotovo želel preprečiti. Sponzorirane objave na vaši časovnici namreč niso Facebook oglasi, katere lahko natančno urejate s pomočjo programa za oglaševanje – Ads Managerja. Facebook oglasi so namreč tisti, katerih na vaši časovnici ne morete videti (razen, če to v programu za oglaševanje nastavite, o tem pa malo kasneje) saj se prikazujejo v ozadju – na News Feedu, na desni strani Facebooka (Right Column), na Instagramu… So oglasi, za katere nastavimo točno določen cilj, katerega želimo doseči, kar pa ponavadi ni le zbiranje všečkov, kot pri sponzoriranih objavah. S sponzoriranimi objavami je resda veliko manj dela kot s Facebook oglasi, vendar pa to hkrati pomeni tudi veliko manj efektiven oglas.

S SPONZORIRANIMI OBJAVAMI NE MORETE IZBRATI VEČ CILJNIH SKUPIN HKRATI

Če  objavo na svoji časovnici sponzorirate, lahko izberete le eno ciljno skupino – določite jo po starosti, lokaciji in interesih. Kaj pa če oglašujete nek izdelek in ne želite, da se oglasi prikazujejo tudi tistim, ki so ga že kupili? Ali pa oglašujete nek dogodek in bi radi izključili ljudi, ki so nanj že prijavljeni? Če tega ne storite, boste namreč nespametno porabljali denar za tiste, ki so že vaše stranke in izgubljali tiste, ki to še niso. Facebook oglasi so tisti ki omogočajo, da nastavite več ciljnih skupin hkrati, torej izberete tiste, ki so za vas relevantni, izločite tiste, kateri niso, vključite takšne, ki so se že kdaj zanimali za vaš izdelek ali storitev, ter dodate še takšne, ki so vašim strankam po interesih podobni.

”Če tega ne storite, boste namreč nespametno porabljali denar za tiste, ki so že vaše stranke in izgubljali tiste, ki to še niso.”

NITI UPORABLJATI REMARKETINGA IN PODOBNIH CILJNIH SKUPIN

In ko smo že pri tistih, ki so se že kdaj zanimali za vaš izdelek ali storitev. Pri sponzoriranih objavah ne moremo uporabljati remarketinga in posledično tudi ne moremo oblikovati podobnih ciljnih skupin. Več o remarketingu si lahko preberete TUKAJ. Lahko pa to naredimo s Facebook oglasi. Z določitvijo Facebook Pixla lahko namreč beležimo obiskovalce na naši strani in prav tako tudi, kaj so tam počeli. Morda so si stran le ogledovali, morda dodali kak izdelek v nakupovalno košarico in jo kasneje zapustili še pred nakupom?

Prodajna pot je dolg proces, ki lahko traja tudi do 12 mesecev, zato je pomembno, da obiskovalce, ki se za naš izdelek ali storitev zanimajo, večkrat opomnimo nase in jih tako vzpudbudimo k nakupu. To lahko naredimo s pomočjo remarketinga oziroma ponovnega targetiranja in prikazujemo oglase tistim, ki so že kdaj obiskali našo spletno stran.  Da pa razširimo svojo bazo obiskovalcev, lahko na podlagi naših strank in njihovih interesov ustvarimo še podobne ciljne skupine.

”Prodajna pot je dolg proces, ki lahko traja tudi do 12 mesecev.”

IN NE MORETE NATANČNO NASTAVITI ČASA OGLAŠEVANJA IN SPREMLJATI PORABE DENARJA

Pri Facebook oglasih lahko z razliko od sponzoriranih objav natančno določite obdobje oglaševanja, pa naj bo to en dan, 10 dni, en mesec, ali pa pol leta. Hkrati pa lahko izberete tudi, koliko denarja naj se na dan za oglas porabi. Prav tako lahko izberete časovni okvir oglaševanja po dnevih, na primer, v ponedeljek želim, da se oglasi prikazujejo cel dan, v torek le od 13:00 do 17:00, v sredo naj se oglasi sploh ne prikazujejo, ostale dni pa naj se prikazujejo le zvečer, od 19:00 do 23:30 ure. Zanimivo, kajne? Če dobro spremljate vaše obiskovalce potem zagotovo veste, kdaj so ti najbolj aktivni in ob katerih dnevih in urah si najpogosteje ogledujejo vašo stran, zato lahko temu primerno določite tudi čas oglaševanja.

NE MORETE TESTIRATI OGLASOV

Pri oglaševanju na Facebooku je izredno pomembno testiranje oglasov. Kako boste pa drugače vedeli, katera ciljna skupina na internetu je za vas sploh relevantna? Kateri cilj vam zvišuje konverzijo? Ter kateri kanal, je za vas najbolj prodajen? S sponzoriranimi objavami lahko nastavite samo eno ciljno skupino in dosežete le en sam cilj, to je pridobivanje všečkov. Vendar pa, kaj vam pa pomaga 214 všečkov na objavi, če ni nobeden poklical, se zanimal ali pa kupil vaš izdelek?

”Kaj vam pa pomaga 214 všečkov na objavi, če ni nobeden poklical, se zanimal ali pa kupil vaš izdelek?”

IN NE MORETE SPREMLJATI ANALITIKE

Če je vaše delo le enostavno sponzoriranje objave na Facebook strani, potem najbrž tudi analitike v Ads Managerju ne spremljate. Torej enostavno – porabite na primer 20 eur za objavo, dobite 160 všečkov in ste zadovoljni. Pa ste res? Ne veste namreč koliko plačate za en klik na objavo, niti kakšno je razmerje med prikazi in kliki, še manj pa, če se vam je oglaševanje sploh povrnilo. Facebook oglasi omogočajo vse to in še veliko več – spremljate lahko namreč več kot 100 različnih dejavnikov, izberete tiste kateri so za vas relevantni in si tako zagotovite, da je poraba vašega denarja dobra naložba v vaše stranke.

KAJ PA ČE ŽELITE OBJAVO NA ČASOVNICI SPREMENITI V OGLAS?

Lahko. Pomembno je, da za  oglaševanje na Facebooku uporabljate Business Manager oziroma Ads Manager, kjer lahko tudi objavo na vaši časovnici uporabite kot oglas na Facebooku. To storite v tretjem koraku urejanja oglasa, kjer izberete sliko, vsebino, dopišete besedilo… Tam vam Facebook ponudi možnost uporabe obstoječe objave, katero enostavno izberete in oddate naročilo. Ko bo to pregledano, se bo vaša objava začela prikazovati kot oglas.

Upamo, da smo vas z zgornjimi dejstvi prepričali v kakovost Facebook oglasov, če pa vseeno naletite na kakršnekoli težave pa saj veste – BOOST UP vam bo zmeraj priskočil na pomoč!

 

Pišite nam na: info@boostup.si