Kaj so Google oglasi in kaj pomeni Google AdWords?

2017-11-22T16:16:18+00:00 11/11/2016|

 

Ali veste, da 1,3 milijona Slovencev uporablja internet? In da kar 95% vseh teh uporablja Google? Torej vam je najbrž jasno tudi, kje na internetu se nahajajo vaši kupci, vaši potencialni potrošniki in vaše bodoče stranke.

V svetu se ta številka vrti še mnogo višje, Google iskalnik namreč uporablja kar 99% vseh ljudi, kateri uporabljajo internet, za oglaševanje pa ga uporablja več kot milijon podjetij po vsem svetu. Gre namreč za eno izmed najučinkovitejših poti, kako doseči stranke v trenutku, ko vas te iščejo in jim nudi rešitev za problem, ki ga imajo.

Google iskalnik uporablja kar 1,23 milijona ljudi v Sloveniji!

Pa poglejmo podrobneje.
Ste v tem tednu že vpisali v Google iskalnik ”zimske pnevmatike”?
Določimo da je sedaj, ker smo ravno v času, ko je gume na avtomobilih potrebno zamenjati, to tudi vaš problem. In ker Google pozna odgovor na vsako vprašanje, boste rešitev za svoj problem poiskali kar pri njem, kajne?
Google vam zmeraj ponudi več rešitev, nikoli le ene. Smo pa potrošniki tisti, ki se odločamo, na katero rešitev bomo kliknili in ker Googlu zaupamo, menimo, da so odgovori na vrhu tudi najboljši, najkvalitetnejši in za nas najbolj relevantni. Le redko kdo namreč išče rešitev za svoj problem v osmem odgovoru, ali pa na drugi, tretji strani.

Na vrhu pa so vedno tisti odgovori, katerim rečemo Google oglasi. To so prvi štirje zadetki, za katere je nekdo plačal Googlu, da vam jih prikaže.
Torej, karkoli je ali bo vaš problem, pa naj bodo to zimske pnevmatike, volnene rokavice, potovanje v Dubaj ali pa najcenejši sesalec, Google vam bo zmeraj najprej ponudil tiste odgovore, za katere mu je nekdo plačal, da vam jih pokaže.
Morda se še niste niti zavzeli, a zraven takšnih odgovorov piše tudi ”Oglas”.

oglas-1

Vi boste seveda kliknili na tistega, za katerega menite, da je za vas najbolj relevanten.
Če boste že v začetku dovolj specifični in boste v iskalnik namesto ”zimske pnevmatike” napisali ”zimske pnevmatike Sava”, bo Google seveda poiskal takšne odgovore, ki bodo zadovoljile vaše potrebe že takoj.

oglas2

Takšne oglase se ustvarja s pomočjo programa Google AdWords – gre za odlično platformo, ki nudi ogromno različnih možnosti, kako najbolje in najbolj učinkovito sestaviti oglas in ga prikazati pravim ljudem. AdWords je najpomembnejša Googlova oglaševalska storitev in tudi glavni vir zaslužka.

Oglaševanje, ki ga ponuja Google AdWords se deli na dve omrežji, na iskalno in na prikazno. Razlika med njima je, da Google prikaže vaše besedilne oglase v iskalnem omrežju tistim, ki aktivno iščejo izdelke ali storitve, kot so vaši.
Prikazno omrežje pa omogoča tudi slikovne ali video oglase, katere lahko umestimo tudi na točno določene spletne strani, ali pa izberemo okvirno temo in jih Google AdWords sam prikaže na relevantnih straneh. V kolikor ste danes v Google iskalnik vtipkali ”zimske pnevmatike”, gre za besedilni oglas v iskalnem omrežju, če pa boste oglas jutri videli kot sliko na kakšnih drugih spletnih straneh, pa gre za slikovni oglas v prikaznem omrežju.

Google AdWords je Googlov program s pomočjo katerega sestavljamo in urejamo oglase. 

Torej, ponujate tudi sami rešitve za probleme drugih ljudi? Imate odlično storitev ali pa super izdelek? Da bi bili ena izmed prvih rešitev na Google iskalniku, potrebujete kvalitetne in skrbno narejene oglase, ki bodo pritegnili tako obstoječe stranke kot tudi nove potrošnike.

 

Če želite, da za vas naredimo brezplačen načrt oglaševanja na Googlu, nam pišite na info@boostup.si!