Moč remarketinga!

2017-11-22T16:15:21+00:00 07/12/2016|

 

Ste že kdaj opazili, da ste včeraj na spletu iskali hladilnik, danes pa se vam ta prikazuje že cel dan? Ali pa, da ste prejšnji mesec že skoraj kupili tiste drage čevlje v spletni trgovini, si pred nakupom premislili, zdaj pa vas na internetu spremljajo iz tedna v teden in vam ne dajo miru? Morda pa jih boste naslednjič, ko jih zagledate, kupili?

Ste že kdaj opazili, da ste včeraj na spletu iskali hladilnik, danes pa se vam ta prikazuje že cel dan?

Vse to je naloga remarketinga oziroma ponovnega targetiranja. Da kupce, ki so se že zanimali za naš izdelek in so že seznanjeni z našo ponudbo, ponovno opomni na produkte in jih tako vzpodbudi k nakupu. In kje tiči razlog, da spletni trgovci tako radi uporabljajo remarketing? Preprosto, remarketing namreč zagotavlja od 2 do 5 krat nižje stroške oglaševanja, kot oglaševanje novim strankam, katere je najprej sploh potrebno seznaniti s ponudbo in v njih vzpodbuditi zanimanje.

remark

Remarketing je orodje, kjer najprej kreiramo bazo obiskovalcev, ki so v nekem časovnem obdobju obiskali našo spletno stran oziroma spletno trgovino. Pri tem je pomembno, da razmislimo o dolžini nakupnega procesa, ki pa je odvisna od našega produkta in njegove cene. Stranka, ki kupuje avto bo zagotovo porabila za odločitev o nakupu dlje časa kot nekdo, ki kupuje nove nogavice.

Remarketing ciljno skupino uredimo glede na naslednje dejavnike:

  • tiste, ki so obiskali našo spletno stran,
  • tiste, ki so obiskali specifične spletne strani,
  • tiste, ki so obiskali specifične spletne strani a ne ostalih,
  • tiste, ki niso obiskali spletne strani že dlje časa,

lahko pa uporabimo tudi naprednejše nastavitve, na primer:

  • tisti, ki so si na naši spletni strani ogledali vsaj 20 podstrani v zadnjih 180 dnevih,
  • tisti, ki so uspešno dokončali vsaj 2 nakupa v zadnjih 180 dnevih,
  • tisti, ki so si ogledali vsaj 3 sekunde našega videa,
  • ali pa tisti, ki so opravili nakup v vrednosti nad 100 eur v zadnjih 60 dnevih,
  • in tisti, ki na naši spletni strani preživijo največ časa…

Stranka, ki kupuje avto bo zagotovo porabila za odločitev o nakupu dlje časa kot nekdo, ki kupuje nove nogavice.

Remarketing je torej najboljše prodajno orodje, saj velja, da je najbolj donosno oglaševanje tisto, ki prikazuje produkte za katere se ljudje že zanimajo. Tiste, ki jih naš izdelek oziroma produkt že zanima, je potrebno večkrat opomniti nase, saj velja dejstvo, da mora povprečen človek nek oglas videti vsaj 3x, preden se odloči za nakup.

In kaj ljudi pravzaprav zmoti, da ne zaključijo nakupa? Razmisite, morda je to previsoka cena produkta, morda oseba rabi dlje časa za premislek, potrebuje več informacij o dostavi ali pa morda čaka na plačo? Naš nasvet je takšen: naredite podrobno analizo tako spletne strani, kot tudi ciljnih skupin, ustvarite prodajno strategijo, testirajte ustvarjene oglase in analizirajte rezultate.

In ko enkrat že imate svojo remarketing bazo, sledijo look-a-like oziroma podobne ciljne skupine. Več o tem pa prihodnjič.

Če želite, da vam pomagamo pri vzpostavitvi remarketinga, nam pišite na info@boostup.si