Oglaševanje lokalnega podjetja na Facebooku

2017-11-22T16:14:37+00:00 08/01/2017|

Imate lokalno podjetje? Restavracijo, frizerski salon, fitnes, avtopralnico ali pa trgovino za male živali? In ne prilagajate oglasov glede na lokacijo? Potem zagotovo nespametno porabljate denar. Z oglasom morda res dosežete večjo odzivnost in veliko število všečkov, vendar tako le zapravljate denar za klike na oglas, dejansko pa to v vaše podjetje ne pripelje nič ljudi.

Ali res mislite, da se bo nekdo iz Krajnske Gore pripeljal v Mursko Soboto k frizerju? Ali pa nekdo iz Ljubljane v Koper v avtopralnico? In, da bo nekdo iz Maribora obiskoval fitnes v Kranju?

Če imate podjetje, oziroma prodajate izdelke ali storitve, katere so vezane na določeno lokacijo, potem je potrebno Facebook oglase temu tudi prilagoditi. Oglase lahko namreč prikazujete ljudem, ki v določenem kraju živijo in hkrati nastavite tudi oddaljenost od tega mesta, kjer se oglasi še lahko prikazujejo. Oglasi pa se lahko prikazujejo tudi turistom, ki so v mestu oziroma v državi le začasno.

 

Kako torej nastavimo učinkovit Facebook oglas za lokalno podjetje?

  1. IZBIRA PRAVEGA CILJA: prvi korak je zagotovo nastavitev pravilnega cilja oglaševanja. Facebook vam jih ponudi kar nekaj in čeprav se zdi, da je predlog ”Lokalna prepoznavnost” prava izbira, vam najprej svetujemo, da to testirate. Po izkušnjah sodeč, se največ konverzij zgodi pri cilju ”Promet” oziroma klikih na spletno stran, hkrati pa je to proces, kjer boste oglase imeli bolj pod nadzorom.

cilj

 

  1. CILJANJE GLEDE NA LOKACIJO: za povečan obisk v vaši restavraciji, fitnesu ali trgovini, je pomembno, da izberete ciljno skupino tistih, ki živijo na vaši lokaciji. Izberete mesto, nastavite oddaljenost in kliknite še ”Osebe, ki živijo na tej lokaciji”. Če ciljate turiste, potem je dobro vedeti, da se bo nekdo tudi iz Pirana pripeljal v Kranjsko Goro, če mu ponujate nekaj zanimivega in atraktivnega. Turistom oddaljenost ni tolikšna ovira, saj so v državi ravno zato, da si ogledajo čimveč stvari.

lokacija

Oglas za turiste nastavite tako, da kliknete ”Osebe, ki potujejo na tej lokaciji”.

potujejo

 

  1. CILJANJE GLEDE NA INTERESE IN DEMOGRAFIJO: tako kot pri vseh oglasih je tudi tukaj pomembno razmisliti koga ciljati, da kar najbolje izkoristite potencial vaših oglasov. Dobro se je vprašati oziroma pomembno je vedeti, kdo je vaša ciljna stranka in jo tako uvrstiti med ciljanje.

 

Če želite, da vam pomagamo pri ustvarjanju oglasov za vaše lokalno podjetje nam pišite na info@boostup.si!