Tisti, ki ustavi oglaševanje, da bi prihranil denar, je kot tisti, ki ustavi uro, da bi prihranil čas

2017-11-22T16:13:42+00:00 30/01/2017|

Že v starem Egiptu je bilo oglaševanje del poslovnega sveta, v katerem so prodajalci tekmovali za pozornost svojih kupcev. Za večino podjetij je namreč prav oglaševanje glavna pot do uspeha.

Digitalni svet je predvsem v zadnjih letih postavil nove temelje komuniciranja in nam iz dneva v dan predstavlja nove trende. Gre za hitro razvijajoče se področje, kjer je večplastno razmišljanje in odgovornost do uporabnikov neizogibna v prav vseh delih procesa oglaševanja.  Digitalni svet je pravzaprav povsod; razvoj novih tehnologij omogoča neprestano povezavo z internetom, internet pa v bistvu opisuje vse naprave, ki se lahko vanj povežejo, s tem pa tudi ena z drugo.

Koliko časa še menite, da bo potrebno, preden bo vaš hladilnik rekel vašemu mobilnemu telefonu: ”Čas je za nakup banan!” ? In potem se bo aplikacija na vašem mobilnem telefonu povezala z najbližjo poslovalnico, kjer imajo akcijo banan, mimogrede pa vas bo opomnila še na to, da je po poti tja tudi trgovina s tistimi čevlji, ki ste se si jih zadnjič ogledovali v priljubljeni spletni trgovini. Internet je kot globalni digitalni ekosistem, kjer se razvoj in napredek kažeta iz dneva v dan. In zakaj bi vi zaostajali?

”Čas je za nakup banan!”, reče hladilnik vašemu mobilnemu telefonu! 

Imate podjetje, kul bar, lokalni fitnes, spletno trgovino, morda avtopralnico? In vedno znova preračunavate, koliko – če sploh kaj, denarja boste namenili za oglaševanje?

Kako pa bo potem tisti pametni telefon vedel, da si je gospa ogledovala čevlje iz vaše spletne trgovine? Premislite, svet se namreč prestavlja na internet. Tam lahko že danes najdete vse kar potrebujete, nekdo pa zagotovo išče prav vas. Zakaj torej ne bi izkoristili sodobne internetne in tehnološke izzive kot tržno prednost in tako pridobili nove možnosti za rast in razvoj?

 

 

Znano dejstvo je, da je podjetništvo sestavljeno iz dveh procesov; to so inovacije in marketing. In verjemite, lahko imate najboljši proizvod na svetu, če ne bo nihče zanj tudi vedel, ga tudi noben ne bo kupil. Morda ima vaš sosed podoben, a veliko manj kvaliteten izdelek, a odlično reklamo, zato mu prodaja raste iz dneva v dan.  To ste lahko tudi vi. Le ne ustavljajte kvalitetnega oglaševanja, da bi prihranili denar. Tudi če ustavite uro, ne boste prihranili časa.

(In poudarek je na kvalitetnem oglaševanju, ne na sponzoriranju objav, s katerimi le zapravljate svoj denar. Več o tem si lahko preberete TUKAJ.)

Le ne ustavljajte kvalitetnega oglaševanja, da bi prihranili denar. Tudi če ustavite uro, ne boste prihranili časa.

Naj vam naštejemo nekaj razlogov za oglaševanje:

  • če ne oglašujete, noben ne bo vedel za vaše storitve ali izdelke, katere ponujate (ljudje veliko bolj zaupajo znanim znamkam, katerih oglase oz. reklame vidijo pogosto),
  • zmotno je meniti, da bodo ljudje vedeli kaj ponujate, če tega ne oglašujete (konkurenca je velika in nekdo s slabšim izdelkom bo zaradi dobre reklame ukradel vašega potencialnega kupca),
  • oglaševanje dodaja kredibilnost k vašemu sporočilu (prepričanje ljudi, da si podjetje lahko privošči oglaševanje je pogosto dovolj, da prodajo svoj produkt),
  • zmotno je dejstvo, da ste edini v mestu, ki ponujate določene storitve ali izdelke (pa tudi če ste edini, morate svoje stranke o vaši ponudbi stalno obveščati, saj vas lahko ti zelo hitro pozabijo in se odločijo za nekoga drugega),
  • tudi če ste v poslovnem svetu že zelo dolgo, še ne pomeni, da so vaše stranke Monopoly figure (zapomnite si, potrebe se spreminjajo, ljudje se preselijo, umrejo, demografija se lahko spremeni čez noč),
  • oglaševanje lahko dela za vas, tudi ko nič druga ne (če ljudje vidijo vaše ime znova in znova si ga zapomnijo, in naslednjič ko bodo potrebovali vaše vrste storitev, vas bodo poklicali),
  • na oglaševanje bi morali gledati kot na investicijo, ki se ob pravilni rabi zagotovo povrne zelo hitro in donosno,
  • predvsem pa, oglaševanje gradi zaupanje v vašo blagovno znamko.

 

Če želite, da vam pomagamo pri digitalnem oglaševanju nam pišite na info@boostup.si!