Facebook pozna prav vsakega vašega obiskovalca. Vas zanima kako?

2017-11-22T16:09:19+00:00 14/05/2017|

Imate tudi vi velik obisk na vaši spletni strani, vendar beležite (pre)majhen delež opravljenih nakupov, poslanih rezervacij, oddanih povpraševanj, prijav na e-novice…?

Se sprašujete zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj je krivo, da vaša prodaja ne teče tako, kot bi si želeli?

Internet je v zadnjih letih postavil nove temelje komuniciranja, predvsem Facebook pa nam iz dneva v dan predstavlja nove, digitalne trende. Še ne dolgo nazaj je bilo sledenje uporabnikom na internetu precej tehnično zapleteno, danes pa vse to veliko lažje kar omogoča donosnejše oglaševanje in odlične rezultate. Facebook s pomočjo ID kode za sledenje oziroma Facebook Pixla namreč ‘pozna’ prav vsakega obiskovalca na vaši spletni strani; njegovo starost, kraj bivanja, interese, katere spletne strani obiskuje, kdaj je prisoten na internetu, kakšne so njegove potrošne navade, katero vsebino bere in tako naprej.

 

Kaj je Facebook PIXEL?

Facebook Pixel je ID koda, ki jo kreiramo znotraj oglaševalskega računa na Facebooku in jo nato namestimo na želeno spletno stran za sledenje uporabnikom. To nam kasneje omogoča podroben vpogled v obnašanje naše ciljne skupine. Vsakemu računu je dodeljen en sam pixel s pomočjo katerega Facebook preko ID kode sledi tistim uporabnikom, ki iz oglasa pridejo na spletno stran. S tem nam pomaga zbirati informacije o obiskovalcih, da lahko v prihodnje z njimi komuniciramo še bolj precizno in jih kasneje pretvorimo v zadovoljne kupce. Pixel koda je naprednejša od nameščenih piškotkov na spletnih straneh, saj sledi uporabnikom na vseh elektronskih napravah in zabeleži konverzijo tudi, če nekdo klikne na oglas na mobilnem telefonu, nakup pa zaključi na računalniku.

Vzpostavitev Facebook pixel kode je eno izmed najpomembnejših dejanj, ko se lotevamo oglaševanja na Facebooku. Z njegovo pomočjo lahko namreč zakrpamo slab prodajni sistem in opustimo misel, da Facebook oglasi ne delujejo.

 

KAJ NAM FACEBOOK PIXEL OMOGOČA?

 

1.Merjenje konverzij spremljanje rezultatov oglaševanja

Pri kreiranju določene oglaševalske kampanje moramo že takoj na začetku določiti cilj, ki ga z oglaševanjem na Facebooku želimo doseči. Posamezne konverzijske cilje lahko določimo znotraj Facebooka in med analizo oglaševalske kampanje spremljamo, koliko ciljev smo dosegli ter koliko nas je to stalo.

2. Optimizacijo oglasov

Če je naš cilj na primer prodaja nekega izdelka in imamo pravilno nastavljene konverzijske cilje, bomo lahko oglaševalsko kampanjo optimizirali tako, da bo Facebook prikazoval oglase tistim, ki bodo najverjetneje dosegli naš cilj, torej kupili izdelek. Cilj pa je lahko tudi  izpolnitev povpraševalnega obrazca, prenos priročnika, prijava na e-novice…. Z optimizacijo oglasov znižamo stroške oglaševanja in dosežemo večje število opravljenih konverzij.

3. Kreiranje določenih ciljnih skupin

Facebook nam omogoča, da ustvarimo specifična ciljna občinstva glede na dejavnost obiskovalcev na spletni strani; na primer takšne, ki so si ogledali točno določen izdelek, pa takšne, ki so zapustili nakupovalno košarico in tiste, ki so opravili nakup… Tako lahko za določeno ciljno skupino ustvarimo oglas za katerega menimo, da jo bo vzpodbudil k nakupu in s tem povečamo možnosti za uspešno kampanjo.

4. Kreiranje podobnih ciljnih skupin

Podobna ciljna skupina so uporabniki Facebooka, ki bodo najverjetneje zainteresirani za naš izdelek/storitev, ker so podobni uporabnikom, ki so že naše stranke. Osnova za takšno kreiranje občinstev pa so naši dosedanji konverzijski cilji / promet na naši spletni strani / e-mail lista / všečki na FB strani / ogledi videjev / ostali kontaktni podatki. Več o podobnih ciljnih skupinah ter kako jih kreiratI, preberite TUKAJ.

5. Remarketing ali ponovno targetiranje

Remarketing velja za najdonosnejše oglaševanje, saj gre za prikaz oglasov tistim uporabnikom, ki so že kliknili na oglas in tako pokazali zanimanje za določen izdelek ali storitev. Z uporabo remarketinga ali ponovnega targetiranja lahko pripravimo vzpodbudnejše oglase in tako interesente z dodatno vzpodbudo ali raznimi ugodnostmi prepričamo v nakup. Zakaj je Remarketing odličen za vaš posel, lahko preberete TUKAJ.

 

KAKO LAHKO PRIDOBIMO PIXEL KODO?

Najprej je potrebno ustvariti poslovni oglaševalski račun v Facebook Business Managerju, tam pa lahko skozi nekaj enostavnih korakov kreiramo pixel kodo.

Slediti je potrebno spodnjim navodilom.

  • Odpremo urejevalnik oglasov.
  • Kliknemo ”Orodja” in nato ”Pixels”.

  • Kliknemo ”Create pixel” in ga poimenujemo (najbolje po podjetju)

Kreiramo PIXEL.

In ga poimenujemo.

  • Pixel kodo nato s klikom na ”Email pixel kode” posredujemo programerju oziroma tistemu, ki nato kodo po navodilih vstavi v spletno stran.

 

 

Naš članek o FB PIXEL KODI je objavil tudi portal MLADI PODJETNIK. Članek lahko preberete TUKAJ.