Želite povečati spletno prodajo in poskrbeti, da bodo začeli zvoniti telefoni? Oglašujte na Googlu!

2017-11-22T16:07:27+00:00 16/07/2017|

 

”Je za moj posel primernejši Facebook, ali je bolje če poskusim na Googlu?”

”Bo Google prinesel boljše rezultate?”

”Ali lahko oglase ustvarimo kar sami?”

”Kako sploh poteka oglaševanje na Googlu?”

”Kaj pravzaprav pomeni, da oglaševanje deluje?”

”Koliko me bo stalo, če oglašujem na Googlu?”

”Kako bomo vedeli, da se naš denar porablja pametno in učinkovito?”

”Pravijo, da je Google najbolj donosen, pa je res?”

 

Vprašanje o tem in onem glede oglaševanja na Googlu, v naš e-poštni nabiralnik prihajajo dnevno. Kar je pravzaprav zares vzpodbudno, saj to pomeni, da je ozaveščanje o pomembnosti oglaševanja na internetu vedno bolj razširjeno! 🙂

 

Kolikokrat v življenju se vam je že zgodilo, da ste bili ob pravem času na pravem mestu? Z Googlom je to mogoče vsak dan!

 

Zakaj torej izbrati Google?

Google AdWords, o katerem smo že pisali v članku TUKAJ, za svojo promocijo po svetu uporablja več kot milijon podjetij, saj je kanal, s pomočjo katerega boste zmeraj ob pravem času na pravem mestu. Najbrž se vam takšni trenutki v življenju dogajajo le redko; pridete v trgovino in je vaš najljubši kos oblačila razprodan, greste v restavracijo kjer zmanjka čokoladnega souffleja ravno, ko se vam je ta najbolj ‘zaluštal’, nato pridete do avtomehanika, ki je ta trenutek zaklenil svojo delavnico…

Na Googlu se vam to ne more zgoditi. ? Google namreč omogoča, da ste s svojim izdelkom ali storitvijo ves čas na pravem mestu in ob pravem času ter, da vas bodo uporabniki Googla našli ravno v trenutku, ko bodo iskali produkte, ki jih vaše podjetje ponuja. Hkrati pa omogoča možnost oglaševanja tako lokalno kot globalno, torej da z oglasi ciljate na stranke v določenih mestih, regijah, državah, ali pa na določeni razdalji od vašega podjetja ali trgovine.

 

Koliko Google stane?

Prijava v Google AdWords je brezplačna, saj se vanj vpišete s svojim e-mail računom in že takoj lahko pričnete s kreiranjem oglaševalskih kampanj. Tudi prikazovanje oglasov se na Googlu ne zaračuna kar pomeni, da plačate edino in samo za rezultate. Kar stane, je klik na oglas, ogled videa v youtubu ali pa klic v vaše podjetje. Plačate torej samo za rezultate oziroma za oglase, s katerimi dosežete svoj cilj.

  • Prijava v AdWords -> brezplačna
  • Kreiranje oglaševalskih kampanj -> brezplačno
  • Prikazovanje oglasov -> brezplačno
  • Klik na oglas, ogled videa, klic v podjetje -> plačljivo

 

PLAČAJTE SAMO ZA REZULTATE

 

Koliko pa plačamo za rezultate?

Višino dnevnega proračuna določite sami, zato bodo tudi vaši mesečni stroški odvisni od tega, kar želite z oglaševanjem doseči. Nekatera velika podjetja porabijo več deset tisoč evrov na mesec, spet za druge je dovolj le nekaj sto evrov. Za številna podjetja je oglaševanje uspešno že z dnevnim proračunom od 5-10 eur.

Kako to deluje v praksi?

Če znotraj posamezne oglaševalske akcije nastavite dnevni proračun 5 eur, se vam bo od tega budgeta vsakič, ko bo nekdo kliknil na oglas, odštelo nekaj denarja. Cena na klik vas lahko stane od 0,01 centa pa vse do 1-3 eur, odvisno od kvalitete oglasov in vaše konkurence na Googlu. Če imate torej dnevni proračun 5 eur in vas en klik stane na primer 0,15 eur, boste v enem dnevu lahko pridobili 33 klikov na vašo spletno stran. Po porabljenem dnevnem budgetu se oglasi več ne bodo prikazovali. Ceno, ki ste jo pripravljeni plačati, da uporabnik vidi oziroma klikne na vaš oglas, pa lahko znotraj oglaševalske akcije določite povsem preprosto in jo lahko kadarkoli tudi spremenite.

Pomembno! Ker na AdWords niste na noben način vezani, lahko sami odločate o oglaševalskih akcijah in prikazovanje oglasov začnete, ustavite, prilagodite ali začasno prekinete takrat, ko to želite, brez kakršnihkoli stroškov.

 

PRILAGODLJIVE CENE

 

Kako plačamo?

Znotraj Google AdWordsa so na voljo trije načini plačevanja, zato lahko plačujete tako, kot vam najbolj ustreza – s kreditno kartico, z debetno kartico ali z bančnim nakazilom.

Oglaševanje na Googlu ni nikoli ugibanje!

Kolikokrat na dan vidite oglas na televiziji, ki vas sploh ne zanima? Ali slišite reklamo na radiu, ki vam je totalno brezvezna? In kolikokrat se peljete mimo velikih jumbo plakatov, na katerih promovirajo stvari, ki sploh ne pritegnejo vaše pozornosti?

Že v članku TUKAJ smo poudarili, da je internet v letu 2015 prehitel tako radio kot tudi televizijo in tako postal največji oglaševalski medij na svetu. Ponuja vam enostavnejše, ugodnejše in hitrejše možnosti oglaševanja, kar pa je najpomembneje – na internetu lahko z oglasi ciljate točno določeno ciljno skupino in se izognete zapravljanju denarja za prikaz oglasov tistim ljudem, ki jih vaš izdelek ali storitev sploh ne zanima. Oglaševanje na internetu tako ni ugibanje, saj lahko z različnimi parametri in kodami za sledenje natančno ciljate določeno vrsto ljudi in sproti preverjate, komu, kdaj, na kateri napravi…, je bil oglas zanimiv. Ker lahko (za razliko od televizije, radia ali drugih načinov promocije) natančno merite uspešnost svojih oglasov, lahko tudi preprosto in hitro ugotovite kaj deluje in kaj ne. To pa vam omogoča kasnejšo prilagoditev oglasov skozi katero lahko tudi preizkusite, ali se uspešnost oglaševalskih kampanj izboljšuje.

Kdaj vemo, da oglaševanje deluje?

Rezultati oglaševanja se pokažejo v realno kratkem obdobju. Z orodji za sledenje lahko kadarkoli preverite ali se naložba obrestuje, ne glede na to, ali gre za obiske spletnega mesta, spletno prodajo ali telefonske klice. V programu si lahko točno ogledate, koliko ljudi vidi vaše oglase, obišče spletno mesto, kakšno je razmerje med prikazi oglasov in kliki nanje, koliko vas stane posamezen klik, katere ključne besede uporabniki vpišejo v Google, da se jim prikaže vaš oglas in tako naprej. Ko se naučite pravilno spremljati, optimizirati in analizirati oglase, boste točno vedeli katere številke prikazujejo slabe in katere številke odlične rezultate.

Kaj pa, ko je število klikov na oglase veliko, nakup pa še zmeraj minimalen?

Tudi to se dogaja – zelo pogosto. Mnogi menijo, da bo samo kvalitetno oglaševanje rešilo njihovo prodajo, a žal mora za učinkovito oglaševanje delovati celoten prodajni sistem. Privlačna a enostavna spletna stran, kvalitetni produkti, dobri opisi, konkurenčne cene, enostaven prodajni proces in še bi lahko naštevali – kakor vsem našim poslovnim partnerjem priporočamo tudi vam – preden začnete z oglaševanjem poskrbite, da bo uporabnik zadovoljen predvsem takrat, ko bo obiskal vašo spletno stran. Spletna stran je vaša vizitka, kamor uporabnik iz oglasa pride po več informacij, zato poskrbite, da jih bo tam tudi dobil.

 

Naše delo je privabiti uporabnike na vašo spletno stran, proces, ki se nadaljuje od tam naprej, je vaša naloga.

 

Od začetka – do konca; kako AdWordsi delujejo

  • Pregled vaše spletne strani in ponudbe,
  • Raziskava ključnih besed po katerih vas bodo uporabniki na Googlu iskali oziroma našli; pregled mesečnih iskanj določenih ključnih besed in njihove ponudbe v Keyword Plannerju,
  • Kreiranje oglasne kampanje in oglasov znotraj nje v iskalnem in prikaznem omrežju; (gre za besedilne in slikovne oglase)
  • Iskanje uporabnika v Googlu (potencialni kupec vnese ključno besedo, prikaže se mu vaš oglas),
  • Uporabnik klikne na vaš oglas (potencialni kupec je preusmerjen na vašo spletno stran, kjer si bolj podrobno ogleda ponudbo in pošlje povpraševanje ali opravi nakup),
  • Optimizacija oglasov, ključnih besed, prilagajanje budgeta,
  • Analiza in statistika rezultatov.

Če potrebujete pomoč pri kreiranju oglaševalskih kampanj na Googlu, nam pišite na info@boostup.si!