Vas zanima več o Google AdWordsu, Facebooku, Instagramu, e-mail marketingu?

2017-09-12T15:03:44+00:00 12/09/2017|

GOOGLE ADWORDS OGLAŠEVANJE 

Za oglaševanje na internetu Google AdWords trenutno uporablja več kot milijon podjetij po vsem svetu, saj omogoča kvalitetno globalno komunikacijo. Gre za trenutno najučinkovitejše oglaševanje na spletu, saj vam omogoča, da dosežete stranke v trenutku, ko vas te iščejo. S pomočjo oglaševanja na Google AdWords platformi boste zmeraj ob pravem trenutku na pravem mestu, tako lokalno, kot tudi globalno.  Oglaševanje, ki ga ponuja Google AdWords se deli na dve omrežji; na iskalno in prikazno. Razlika med tema je, da Google prikaže vaše besedilne oglase v iskalnem omrežju tistim, ki aktivno iščejo izdelke ali storitve, kot so vaše. Prikazno omrežje pa omogoča tudi slikovne ali video oglase, katere lahko umestimo na točno določene spletne strani, ali pa izberemo okvirno temo in jih Google AdWords sam prikaže na relevantnih straneh.

Google AdWords pa omogoča tudi eno izmed najučinkovitejših poti prodaje nekega izdelka ali storitve – to je remarketing. S pomočjo tega namreč dosežemo ljudi, kateri so v preteklosti že obiskali našo spletno stran in jih tako opomnimo in vzpodbudimo k nakupu. Najboljša stvar pri oglaševanju na Googlu pa je, da plačamo le za klike na naše oglase. Torej, ne glede na to koliko krat se je naš oglas prikazal oziroma koliko krat so ga obiskovalci spleta že videli, plačamo le takrat, ko nanj tudi kliknejo.

PREDNOSTI OGLAŠEVANJE NA GOOGLE ADWORDSU

  • stranke dosežemo v trenutku, ko nas iščejo,
  • za oglas plačamo le takrat, ko uporabnik klikne nanj,
  • sami določimo dnevni/mesečni budget za oglasne kampanje,
  • natančno spremljanje porabe denarja,
  • pospeševanje prodaje,
  • gradimo prepoznavnost blagovne znamke,
  • 100% merljivi rezultati,
  • učinkovito globalno oglaševanje…

FACEBOOK OGLAŠEVANJE

Facebook že vrsto let velja za najbolj priljubljeno spletno družbeno omrežje. Z več kot 1,5 milijarde uporabnikov po vsem svetu omogoča široko komunikacijo in gradi družbene odnose med ljudmi s skupnimi interesi. Facebook je v digitalnem svetu ena izmed najenostavnejših in cenovno najučinkovitejših poti za promocijo naših izdelkov ali storitev in za komunikacijo s potencialnimi strankami tako doma, kot tudi v tujini. Gre namreč za odlično platformo, s pomočjo katere lahko povečamo krog naših oboževalcev, prepoznavnost blagovne znamke, s pomočjo katere krepimo odnos z našimi strankami in pridobivamo nove.

Facebook oglaševanje hkrati omogoča eno izmed najučinkovitejših poti prodaje nekega izdelka ali storitve – to je remarketing. Gre za doseganje uporabnikov na spletu, ki so v preteklosti že obiskali našo spletno stran ali pa uporabljali našo aplikacijo. Ker nakupna pot posameznika traja tudi do 12 mesecev, je remarketing odločilno orodje, s pomočjo katerega opomnimo in vzpodbudimo naše potencialne stranke k nakupu.

PREDNOSTI OGLAŠEVANJA NA FACEBOOKU

  • Natančna določitev ciljne publike (glede na spol, starost, interese, zanimanja…),
  • natančno spremljanje porabe denarja (sami določimo dnevni/mesečni budget),
  • pospeševanje spletne prodaje,
  • prikaz oglasov le tistim ljudem, kateri so za nas relevantni,
  • remarketing in vzpodbuda k nakupu,
  • gradimo prepoznavnost blagovne znamke,
  • merljivi rezultati,
  • doseg novih strank s pomočjo look-a-like ciljnih skupin.

INSTAGRAM OGLAŠEVANJE

Instagram velja za eno izmed najhitreje rastočimi družabnimi omrežji na svetu. Prednost Instagrama je predvsem v vizualnih elementih, saj smo ljudje bolj dovzetni za slikovne oglase. S privlačnimi fotografijami pri uporabnikih namreč enostavno vzbudimo čut za vid in jih tako lažje in hitreje prepričamo v nakup našega izdelka ali storitve. Prav tako nam ponuja možnost optimalne porabe denarja, saj oglase prikazujemo le ljudem, kateri so za nas relevantni.

UREJANJE POSLOVNE FACEBOOK STRANI

Kvalitetna Facebook stran je tista, ki daje rezultate. In to odlične. Vendar pa je pomembno razumeti, kaj z njo sploh želimo doseči, kdo so naše potencialne stranke, kaj na Facebooku počne konkurenca in kako biti boljši od nje. Facebook je namreč odlično orodje, ki je lahko ob primerni in kvalitetni vsebini izjemno prodajno naravnan, ne da bi vaše stranke to sploh vedele.

V kolikor se zanimate za BOOST UP mentoriranje vaše poslovne Facebook strani, vam nudimo naslednje:

  • pregled Facebook strani (urejenost, objave, pogostost in vsebina objav, itd.)
  • predlogi za objave,
  • nasveti kako do boljših in odzivnejših objav,
  • ideje za povečanje baze članov,
  • konkretni nasveti kako iz Facebook strani dobiti rezultate,
  • predlogi za nagradne igre,
  • analiza in pregled konkurence itd.

E-MAIL MARKETING

E-mail marketing je še eden izmed mnogih komunikacijskih kanalov, s pomočjo katerih lahko dosegamo svoje stranke. Gre za ugodno, hitro in enostavno orodje, ki preusmerja in spodbuja naše stranke k nakupu. In kaj je tisto, kar vas naredi boljše od konkurence?

Prodajno naravnano besedilo. Dobra in vizualno privlačna vsebina. Uspešne zgodbe, ki prodajajo. Ustvarjanje prodajne vsebine prek e-maila je ključnega pomena, kako dodatno spodbuditi stranke k nakupu vašega izdelka ali storitve ter se z njimi še bolj povezati. Pomembno je, da ločite tiste, kateri so se šele prijavili na vašo e-mail listo in tiste, ki so že vaši redni kupci. S pomočjo uspešnih e-mail marketing kampanj, posebej pripravljenih tako za ene, kot za druge, lahko namreč gradite dolgoročne odnose s kupci, jih izobražujete, jim ponujate različne ugodnosti, akcije in s tem povečate njihovo zaupanje v vašo blagovno znamko.

PREDNOSTI E-MAIL MARKETINGA

  • Ugodno, enostavno in hitro orodje za doseganje vaših strank,
  • dodatna spodbuda k nakupu našega izdelka ali storitve,
  • neposredna interakcija s kupci,
  • prikaz oglasov le tistim ljudem, kateri so za nas relevantni,
  • visoka merljivost rezultatov,
  • povečanje prodaje,
  • oseben pristop,
  • povečano zaupanje v blagovno znamko.